Vi börjar dagen med en lista !

Namn: Frida Evelina Sjölander

Kallas för
: Frida

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: I öronen

Tatueringar: Japp 5 st

Längd: 173cm

Skostorlek:38-39

Hårfärg: Typ brunt, lite rött det..

Fräknar: Nja ska vara nån enstaka då

Motto: "Man lever så länge man lär, och just nu lever jag som mest"

Kär? Ja!

Önskar du att du bodde någon annanstans? mjo,

Dricker du? Japp! Kaffe,Vatten och vin!

Vilket schampo använder du? Det som står i duschen, men alltid något vettigt märke.

Vilken parfym använder du? Hugo Boss, CK o en till jag ej minns namne på !

Vad är du rädd för? Massor av saker, tex. spindlar, snöiga vägar, mörker, ensamhet.

Gillar du att tvätta? Alltid skönt med rena saker, men gillar är väl svårt att påstå...

Gillar du berg- och dalbanor? Inte nu längre..

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg

Låten du hörde: Kommer inte ihåg

Låten du laddade ner? Är inte det olagligt...?

Personen du ringde? Carl-Henrik !!

Personen som ringde dig? Carl-Henrik !!

TV-program du såg? Men shit. hade TVn på hela kvällen igår. men vet ej om jag eg. såg något !

Person du tänkte på? Lillfisen, och storfisen!!

 

 

Favorit…

Låt: Kommer inte på någon nu

Sak att göra: umgås med CH o Arvid !!

Sport: Usch... gillar inte sport..Men svarar väl handboll för husfridens skull ;)

Dryck: Kaffe o Rött vin :)

Kläder: Jeans o svart tröja.

Film: "Den bästa sommaren"

Bil: Japp , en Audi.

Serie: Kan man räkna "Halv 8 hos mig" som en serie? hmm. ja, jag svarar det iaf !

 

Har du någonsin…

Ljugit för någon? Jorå

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej!!

Träffat någon från internet IRL? Ja... bla. Angelica !

 

Antal…

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte jättebra kontakt med många, men rätt okej med några få.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj. svårt. Men några iaf :)

Senaste…

Boken du läste? Jonas Moström;Rymd utan stjärnor , Karin Brunk Homqvist;Rapsbaggarna

Personen du fick e-mail av? Spam....grr.

Personen du fick brev av? Brev vet jag inte, men räkningar kommer ju ständigt ! :D

Personen du fick sms av? Linnéa!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Altså hela min ? Som mamma, pappa å syster. bra fråga!

Saken du köpte? En tågbiljett!

Vad har du gjort idag? Traderat en tågbiljett, duschat, sminkat mig, klätt mig, åkt till jobbet.

Brukar du svära mycket? Inte överdrivet mycket..

När stiger du upp på morgonen? 06.00-07.00

Vad har du på dig? Jeans o Svart tröja :)

Vad ska du göra ikväll? Mysa med mina prinsar!!

Vad är du allergisk mot? Djur med päls, Pollen.

Var har du ont? Lite ont i foten fortfarande...

Använder du hårspray? Japp, PROFFS!! Enda som duger :)
http://images.biip.no/user/profile/image/66522068834.jpg

Kan du stå på händer? Nej. inte alls faktiskt.

Håkan Hellström eller The Ark? Måste man välja? iså fall väljer jag Håkan.

Salt eller socker? Salt!

Gillar du ketchup? Ibland. tex. till Lassagne, korv o på burgare..

Är du glad nu? Japp!

Var du glad igår? Japp!

Vad dansar du till? Till sonens glada skratt..

Stockholm är… ? Snart min hemort!

Göteborg är… ? En överskattad stad (!)

Kan du sjunga? Alla kan sjunga!

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Land du vill besöka? Tjeckien, USA, Tyskland, Frankrike, Spanien... osv.



Tjo/Frida!





Postat av: Jenny L

Bara därför inbjuder jag dig härmed till Götet! ;) Kram

2010-01-12 @ 14:45:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits