Uppdatering !

Hej hallå !

Då var det dags att uppdatera va?
Ville bara säga att vi är helt frisk nu, CH klarade sig ifrån magsjukan han.. lyx för honom :)
(o skönt för oss andra med!)

Jag jobbar idag, jobbade igår med.
Jobb Ons + Torsdag också...
Kommer att jobba 4 dagar/vecka nu mina sista (!) fyra veckor på Milko.

Nu:
Jag vet vart vi bor
Jag vet vart jag jobbar, och exakt vad jag gör på jobbet
Jag känner mina kollegor väl
Jag har bra vänner.

Om ca 1 Månad:
Jag vet inte vart vi bor
Jag vet vart jag jobbar, men inte exakt vad jag ska göra
Jag känner inte mina kollegor
Jag har inga vänner i Stockholm, Jo.. Världens bästa Heidi förståss !! :)

Och givetvis har jag min kära syster med familj, och CHs lilla släkt ! :)


Läskigt.. mycket läskigt !! :)





Postat av: syrran???

men arslepadda, muppfia.... fislisa... listan kan göras lång... tror du glömde att du har världens bästa syster i stockholm också :D skitunge

2010-01-26 @ 17:26:18
Postat av: Frida

Öhh ??

Jag har skrivit om "kära syster" !!

Det är liksom du pucko! :D

Postat av: Anonym

hahahahah hade du verkligen gjort de innan ja skrev min kommentar isåfall e ja puckot.. men ja tror bestämt du klämde in de efter :D

2010-01-26 @ 20:56:10
Postat av: Frida

Nej du kära syster !



Allt stod där hela tiden.

:)

2010-01-27 @ 08:37:27
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits