Söta Stellas kalas !

Hej och Pust !

Har precis bråkat med Arvid ;)
Han var övertrött, men ville inte sova. Jag berättade att han skulle sova.
Han blev arg, men jag vann !!

Han får sova max 1 timme nu, annars blir han ännu argare..


Vi har nu varit på fröken Stellas 1års kalas, mycket trevligt !!!

Först bus, sen gofika, sen mera bus !!
Det var Arvid + 3 barn till.. rätt lagom barnmängd måste jag säga...

Så här fin var Stella idag !



Söta Stella och coola Arvid :)



Våra fina barn ..




Arvid testade Stellas gunghäst..!


(för visst är det en häst? Hmm...)

FinkläddaCasper och Stella med en rolig min .. hihi..




Grabbarna busade... Theodore, Arvid och Casper!



Arvid fick skjuts i rosa lådan, myyyycket roligt !!!



Arvid och Stella såg något intressant där ute...



Skulle ta en bild på Stella, snabb som en vessla hoppade Emilie framför !!


Vill passa på att säga att du passar mycket snyggt i glasögon Mli !! Supersnygg!!


Fick tyvärr bara en bild där Theodore var med, och det var den med hans rygg !!
Misstänker dock att det kommer att finnas bilder på fler ställen lite senare i em.
Håll utkik hos dessa bloggar : 
Mli , Karla och kanske kanske även hos Maria!

2 timmars bud blev det, sen var det dags för tupplur för lilleman...
Tur vi hade nära hem, annars hade han nog somnat i vagnen.. brrr.. kalllt !!!



TUSEN TACK FÖR ETT TREVLIGT KALAS !!


Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka massa vatten för att få bort min huvudvärk.

Kram å hej!!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits