Komma ikapp...

Hej hallå!

Då har jag haft en bloggpaus. inte bra.

Idag fick vi sovmorgon !!! Arvid vaknade 08.45 .. sjukt skönt!
Tack sonen :)

Vi busade på här hemma, sen var det dags för liten att sova tupplur.
Efter tupplur och lunch åkte vi till drakborgen!!
Arvid lekte massor, och det gjorde även jag o CH .. fullt ös!

Har massa bilder.. kanske i fel ordning..
Men vi börjar med dagens...

Arvids favorit på drakborgen...




Prinsarna åkte i stora kanan idag... första gången för båda tror jag..



Busade i hoppborgen..



SnyggArvid står och hänger i dörröppningen...




Vi köpte fika också..



Jag och Arvid tog en sväng i en av bilarna.. spännande :)




Igår kväll öppnade vi en chokladask när Arvid lagt sig....
Imorse upptäckte Arvid att vi smygätit choklad sen han somnat...
Han bestämde sig då tydligen för att även han behövde choklad.
När vi inte såg så sträckte han på sig massor. och fast att vi ställt asken LÅNGT in..
så nådde han......

Så här hittade vi honom...!

Överlycklig.. han smakade på alla bitar.. sötfis!!



Efter chokladtjuveriet blev det jagis !!!
Arvid trodde att han kunde gömma sig bakom gardinerna...


Så himla söt.!





Himla fin !





STOCKHOLMSRESAN...


Utelek med farmor o farfar!



Gungade med farfar =)



Busade i köket hemma hos farmor o farfar... superskoj!



Mer utelek..



En ny fin lekpark hade dem fått.. måste ju testas...



Åka tåg det är Arvid bra på.. och bra vi har kvar gamla stolen.. perfekt att åka tåg i !





Igår kväll fick jag mat levererad :)
CH var hos en god vän och umgick och åt. (på hans restaurang)
Vännen tyckte att även jag skulle få äta utav det goda.... Tack snälla!!!

Tyvärr ingen superbild.. men tänkte ändå ni skulle få se!


Underbart gott, och jag tackar så hemsktmycket !!! TACK !
Om ni planerar att äta på restaurang i Sundsvall, och vill ha tips om vart ni ska gå..
TRYCK HÄR!



NU ropar sängen !!!


Kram å hej !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits