Innemys, utemys och kalas !

Hej hallå !

Då ska vi se om jag lyckas fixa ett inlägg.....

Idag vaknade Arvid för tidigt... blää.. 06.20...
Men men.. Var vaken 2 timmar, sen blev det en 2timmarstuppis ! Jag sov också :)

Sen var det fullt ös... bus bus bus!
Arvid bär saker från rum till rum. mkt skoj ;)
Jag plockar och han plockar tvärtom.

Efter ett tag blev han otålig och ville hitta på något skoj..
På med kläder och ut i snön!
Mamma sa : Vi åker pulka!!
Arvid sa: Nej blääää.....
Så en kort sväng i pulkan blev det, och sen en snöpromenad för oss båda :)

Nej sa Arvid...



Idag ville han gå själv i snön.. sköööönt för min rygg o fot :)



Titta mamma, snön är ju jättefin!!!



Provade känna lite på snön också...



oj.. hur gick det här till?




Jaha ?? Hur ska jag ta mig upp då?



Men mamma ? Varför satte du ut mig i en snöhög? jag fick snö på handsken!




Tänkte det var bäst att smaka på snön... Blää.. kallt och äckligt !!




Här en film på Arvids snöpromenad :)





När vi kom in så ville mamma vara snäll, så hon gjorde ljummen oboy till mig.
Provade att äta den med sked... det gick så där....



Jag har upptäckt ett nytt rum i våran lägenhet! TOALETTEN !!!
Där kan man göra massa bus... hihi...



mmm.. massa bus...



Imorse trodde mamma att jag ville ha frukt... jag hulkade och sa blää..



Fast efter att jag provat så upptäckte jag att det faktiskt var rätt okej ;)



Banan var faktiskt riktigt gott !!



Mamma gjorde pannkaka ! Okej, men ingen höjdare...



På kvällen åkte vi till Ulf som fyllde år idag ! Vi åkte dit med mormor.
På kalaset var även Arvids morfar och Agneta!
Först bidde Arvid en blyger.. låg helt still i ca 10 minute på en matta.. !!
Sen kom han igång och röjde loss :)
Arvid tyckte jättebra om Carina... Så dem busade massor.
Tyvärr så är det här enda bilden... suddig och oskarp, men men..




Nu har min stora prins kommit hem från jobbet. :)
Hej å hå!




Postat av: MiLo

hej arvid! visst är det jobbigt med snön som fastnar på handskarna? bläää. jag vill helst inte gå på snön, jobbigt ju! men busa kan jag göra huuur länge som helst. :D

när ska du flytta?



KRAM


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits