Härlig kväll med mycket skratt och god mat :)

God morgon ;)

Då var det Lördag... Lördag och jag har inte ont i huvudet, trots att jag borde ha det ;)

Igår hämtade jag Evelina vid 16-tiden...
Vi åkte oc handlade på Ica Maxi, sen hem till oss. Vi åt lite chips (första gången Evelina gjorde det innan middagen någon gång !!)  hihi...
Drack även vin till chipsen så klart ;)

Sen spelade vi lite Wii... Evelina ägde... jag var ruskigt dåligt på det (!)
Sen vid 18 började vi göra middagen.
Fläskfilé, klyftpotatis och en fräsch sallad. även sås så klart :)
Till maten drack vi lite vin ;)

Sen spelade vi mer wii... och drack mera vin .. hihi..
Vi spelade även "stötspelet" och lade dominobrickor... :D

Vid 01-tiden somnade vi båda.. trött och slut :)

Evelina ansvarade för köttet..och gurkan!



Jag ansvarade för övriga grönsaker och potatisen :)



Maten i ugnen...



Mmm... mycket gott blev det !!



Spelade stötspelet... =)



Även dominobrickorna spelade vi med.... hahhaa...




En mycket trevlig kväll :)


Vi vaknade vid 10-tiden.. åt frukost och skrattade ..

Sen klädde Evelina på sig ytterkläder och traskade hemmåt.. :)

Nu ska jag rensa i städskåpet!

Videoblogg kommer.. ska bara duscha först..

//Frida!




Postat av: sparriz

tack för jättegod mat och supertrevlig kväll;) massa kramar

2010-01-10 @ 22:43:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits