En intressant blogg = En blogg med mycket bilder !

Hej på er !

Då börjar Onsdagen att gå mot sitt slut...

Idag har vi haft en jättebra dag :)
Helené och Elton var här och busade med oss !!

När dem kom började vi alla fyra med att äta en lite sen lunch.
Hemgjorda köttbullar, potatis och brunsås.
Jag, Helené och Arvid tyckte det var gott.. Elton åt inte så mkt.. så jag antar att han inte gillade det ;)

Efter maten fick barnen glass, sen var det fullt ös på pojkarna!!!
Massa bilder tog Helené.. själv tog jag bara några.. och tyvärr ingen bra kvalité på dem :(
men men.. ska väl visa iaf!

Kan säga en sak.. Pojkarna ville INTE vara med på samma bild :)



Detta var min bästa bild på dem tillsammans.. :)



Arvid läser lite bok..




En glad Elton :)



Helené, Elton o Arvid :)



Pojkarna röjjer loss på rummet :)




En supertrevlig dag med massa bus har vi haft .. :)


Nu lite andra bilder !

Igår när CH hade varit in på stan och klippt sig så kom vi på att vi skulle
hälsa på min farmor och tant Ruth !
Vi hade julklappar till dem, och de till oss :)
Min mamma var också där. så henne träffade vi också !

På väg till "lilla julafton"  nedrans kallt.. brr...



Fika och paketöppning!


Mina fina skjortprinsar...finast av alla!!

Arvid fick superfina paket!
Av morfarmor fick han en rolig badgroda och ett fint badlakan med riddare på!!
Av tant Ruth fick han en rolig popup bok med fabler i !!
Jag fick paket av Ruth också!! Jättefina kökssaker :)
Tillsammans fick jag och CH en god chokladask av tant Ruth också!
Tack snälla snälla :)

Mamma och min farmor :)


Smsmamman...;)



Hittade massa tabletter att busa med hos "morfarmor"....=)



"dEt vAr iNtE jAg sOm gJoRdE dEt hÄr...."


Vårat lilla hjärta....

Ovanför morfarmors säng hade hon massa fina barn!!!
Bla. våran finfina prins och prinsessa Emma !!!






När vi hade öppnat våra fina paket och fikat, och busat så åkte vi till Mormor!

Mormor bjöd på choklad!!



Arvid hjälpte mormor att mäta några saker...


Plasten på golvet beror på att mormor håller på att renovera !! :)

Myste med mormor :)




Mormor hade fått ett brev från Sundsvalls Tidning..Hihihihihihihihihihihihhi..





Nu finns det inga fler bilder.. och ingen mer text...!
Tack för idag och slut för idag!!

Kram o hej!!




Postat av: uppmärksamm

Oj stackars din mamma att få ett brev som har fel text.Det vet ju alla att hon fyller 40 snart.Tack för mig.

2010-01-07 @ 17:13:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits