AJ !

Hej hallå!

Då var det helt tyst i lägenheten.. bara knapprandet på tangentbordet som hörs..
CH jobbar, Arvid han sover redan (!)

Jag och Arvid har verkligen busat hela dagen...!
Efter att han sovit sin tupplur så gick vi till LillIca.. det var jubileum där idag, så vi passade på.
ICAkortet fyllde 20år, så tävling och bra priser lockade oss.
Dem bjöd även på bulle. "KAKA" sa Arvid och smoffade i sig nästan en hel bulle :)
Vi köpte några reaprodukter, och självklart så tävlade vi också... hoppas på vinst!

Sen när vi kom hem så var det fullt ös med bus, bokläsning och kritlek.
Arvid har idag kommit på att det är skitkul att slå med en leksaksbowlingkägla mot ALLT.
BANG BANG BANG har det låtit.. !!
Det var roligt att banka på skåp, väggar, bord, och även mitt huvud!

Sen på eftermiddagen så tog jag fram dammsugaren.. Skitkul även det tyckte han.
Jag dammsög badrumsmattan som är rätt så besvärlig att få helt ren...
Rätt vad det var så sa det "Brak" i ett revben på mig och sen ilade det massor!
Nu när jag andas så ilar det... hmm.. kan man bryta ett revben pga dammsugning !??!?

Arvid åt idag 3 prinskorvar och 1,5 dl mos till middag.. Dock så vägrar han hemgjord mos, bara pulvermos...
Knasiga bebis !!

Han blev kanontrött mitt i en lek ... somnade på mindre än 2 minuter !

Kommer några bilder sen.. blev bara massa babbel nu...

/FRIDA!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits