Massa bilder och lite text...

Hur ska jag komma ikapp? Ligger eftter tokmkt m. bloggning.. jaja..

Jag har nu slutat på Milko...Känns lite konstigt. men bra..
Sigrid hade ju som sagt gjort fint på min avdelning på jobbet .. hehe..



Fick present av mina snälla kollegor !



Och en söt blomma också!



Fina Lotten var också med .. hon hade köpt en jättefin ängel! TACK ! :)



På Onsdagen bjöd Milko på smörgåstårta..
Jag bjöd dem på fika på Torsdagen...!

Ska det fikas, så ska det fikas rejält...

Hej då mejeriet.....



Hej då kontorshuset.....




Arvid tittad in hos mig i ett omklädningsrum  :)




Har senaste veckan lyckats hitta lite nya kläder.. sååå trevlig!

Här, ny skjorta (H&M), RosettDiadem och rosettarmband, Kappahl.




Jag slog in mammas paket... Blev rätt nöjd med dem ! :)
Skrytsnygga helt enkelt!


(Temat för festen var svart&vitt)

Gårdagens kvällsmysmiddag...

Kycklingspett, fetaost och oliver, goda ostar, goda skinkor, tomater o god dryck..


Från festen har jag knappt några bilder.. men hoppas på att få skickat till mig..!

Här en bild på Arvid o Jonathan som spelar Wii... =)


Arvid verkligen äääälskade att få leka med de stora pojkarna...!!!

Mamma sjung kareoke !



Dagen efter så åkte vi på drakborgen, Här kusin Jenny!



Ingela o livia på Drakborgen..



Elsa mumsade på lite glass...




Fel ordning på bilder blir det visst..
Här är mamma på ICA för att handla inför festen...
lillamamma o stora vagnen..





Hej hej ! :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits