i en annan del av Sundsvall....

Hej o godkväll.

Ska bara snabbblogga idag... ska sova..

Idag började vi dagen med att kliva upp tiiiidigt.
05.30 ville Arvid upp..konstiga bebis!
Offrade mig och var vaken 2 timmar, sen fick CH ta över.
Jag sov då från 07.30-10.45... shiiiit så skönt!!

Sen gjorde vi oss redo för att åka till Evelina o Nelly.
CH var duktig och fixade med bilen.
Gasdämparna i bakluckan var helt slut, så han bytte dem.
och spolade av all is och snö från bilen.
Han är bra underbar min CH. Fixar allt med bilen, hemmet och tar hand om Arvid minst lika bra som mig!
KÄRLEK!


Efter att vi varit hos Evelina o Nelly så åkte jag , CH och Arvid till Birsta.
(mest bara för att fördriva tid)
Arvid älskar att promenera inne på IKEA o Birsta.. sååå mycket springytor :)
Han charmade alla idag. våran älskade lillfis.. :)

Nu slut på prat, bilder !

Söta Nelly :)



Två smarta barn!!



Kanske ett mindre smart barn... försökte krypa under det superlåga bordet..




Arvid var bussig och lät Nelly åka med i hans pulka..



Hej vad det går....!



Pappan hämtade oss när vi busat färdigt.. pappan o Arvid busade också!



När vi var på IKEA så passade Arvid på att skicka iväg några mail..




Buskillen passade på att spela lite CS också..





Arvid fascineras av ingeniörskonsten...



Testade sängar !!



Testade även lite förvaringslösningar av småbusar...





Nu ska vi sooova.

Kram å gonatt!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits