Det går bra nu... pengar rullar in... ;)

God kväll...
Ja, pengar rullar faktiskt in denna vecka !!!
Sålt lägenheten, Sålt köksbord + stolar, sålt byrå och även Massa LPskivor !!
Utgifter låter vi bli att prata... roligare med inkomster !


Idag efter jobbet så åkte jag o hämtade upp LPskivor som en snubbe inne på stan hade kollat igenom, han köpte ca 1/4 av dem.... och resten var enl . honom ospelbara/saknade fodral/saknade skiva/dansband (som tydligen var osäljbart)
Han gav mig en peng och sa "släng resten"
Jag åkte istället till Fyndlagret, och dem köpte gärna resten för en peng ! Trevligt !

Sen åkte jag hem till mina pojkar :)
Pojkarna hade haft en bra dag med massa bus...
CH åkte iväg när jag kom hem.. skulle köpa lite käk.

När han kom hem så fick jag specialgodis !!

Det var från Pappan och lillkillen..sååå sött :)


CH såg dessa och tyckte att alla 3 passade till mig :)   Bästa sambon !!




Efter att vi ätit middag så åkte jag till bowlighallen för att sola (kan ju itne flytta ner till sthlm som en blekfis)
När jag kom hem vid 21.00 så var det helt tyst här hemma.
Båda pojkarna låg i sina sängar... !

Skulle bara sitta typ 30 minuter jag.. men nu har det gått 1 timme o 25 mintuer. suck..

Stavar inge vidare bra.. är svart här i vardagsrummet.. skyller på det.


Nu ska jag nog soova.

Kram å hej !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits