är detta verkligen okej i en barnb

0-1e782edd3513a2f3acfae5e5e6c46519.png

är detta verkligen okej i en barnbok? !





Postat av: Helené

Ja, de var de jag mena :D Ska göra ett försök ikväll, annars hör jag av mej ;) Vilket jag KOMMER att göra :) haha

Postat av: inte mish

Jag gillade när rapport (eller var det akuellt) för typ 10 år sedan gick igenom vad som hade hänt med "Spara och Slösa" (typ en reklamkampanj för att man skulle låna ut sina pengar till banken. Du och jag bör egentligen vara för unga för att komma ihåg det).



Givetvis hade Spara inte lånat ihop till bostaden och så vidare och var fattig, medan Slösa gjort sig rik på alla möjliga vis (bland annat bostadsspekulation).



Sensmoralen: Vuxna kommer försöka tuta i dig lite vad som helst.

2010-02-11 @ 22:54:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits