Natten går tunga fjät....

...Runt gård och stuva.....

Luciadagen har passerat.. passerat med glädje, värme och trötthet!

Arvid bestämde sig att det var morgon 02.15 imorse...
Vid 05-tiden lät han sin pappa sova igen, till ca 08.00.

Själv var jag på jobbet redan 06.45, skönt att komma i tid idag..
Vid 13-tiden åkte jag hemmåt, eller mot dagis!
Lilla älskade lillprinsArvid hade idag sin första dagislucia!!
Jag, CH och Farmorn fanns i publiken :)

Våran lilla älskade tomte :)




Kunde inte låta bli att leka, trots tomtekostymen :)



När de andra barnen sjöng färdigt, så lekte Arvid... :)


Satt och lyssnade på de andra barnen, tyckte att allt var finare på håll...




Efter lussefirandet så gick vi på city och fikade m. farmor!


Cola och gobit...är det högtid, så är det !

Hade två filmer, men uppladdningen laggar, så dem kommer imorgon!!




Ikväll har jag o CH utmanat varandra i "pepparkakshusutsmyckning" :)

NI LÄSARE FÅR RÖSTA PÅ ER FAVORIT !!!!!!

BIDRAG NR 1, väggar!




BIDRAG NR2, väggar!




BIDRAG NR1, Långsida !




BIDRAG NR2, Långsida !




BIDRAG NR1, Huset!





BIDRAG NR2, Huset!




Vi har haft en mycket fin dag, trots att vissa av oss fått på tok för lite sömn.
Imorgon är en annan dag !! :)

Kärlek !!





Vilken sida av huset gillar ni bäst, nr1 eller nr2 ??? :)




Postat av: Favvosyrran

Taket på 2an men annars 1an :)

2010-12-13 @ 23:14:05
Postat av: Jenny

Min röst går till bidrag Nr 1.



Motivering: Mer fantasi! :)

Postat av: Modern.. :)

Jag tycker att..dom är liksom lika fina..på olika vis..Får man rösta så..jag undrar vad vinner man i den här tävlingen..? :)

2010-12-14 @ 09:05:30
Postat av: Modern.. :)

Jag trodde först att..eller jag såg framför mig hur ni satt med var sitt pepparkakshus..och pysslade..sedan förstod jag..ni gjorde varsin sida..jag kunde inte rösta först..men nu har jag kollat igen och..nu har jag bestämt mig..jag röstar på nummer.1..eller nummer.2..Frida jag har glömt vilket du sa att jag skulle rösta på..vilket som du hade gjort.. :)

2010-12-14 @ 10:28:48
Postat av: Frida

Mamma !!!

Du skulle ju inte avslöja att jag försökte fuska till mig din röst !! :)



Hihi, kul att du trodde att vi gjorde varsit hus =)

2010-12-14 @ 10:39:51
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

så sööt :D och det där såg väldigt sött ut :D hehe

2010-12-14 @ 10:51:39
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Modern.. :)

HeHe..kan även avslöja en sak till..Elin trodde också att ni gjort varsitt hus..hon tänkte också som mig..och hon hade även tänkt att nu ska också Simon få göra pepparkakshus..hehe.. :)

2010-12-14 @ 10:54:52
Postat av: lovisa

vad mysigt:)

2010-12-14 @ 10:56:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anki

Nr2 är min absoluta favorit!!!!!

2010-12-15 @ 08:36:17
Postat av: jennie

Jag röstar på nr 2 ! MEST GODIS ;)SNyggt !

2010-12-21 @ 19:07:16
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits