Hur ser man till att behålla er tappra läsare som hållit er kvar?

jooo, man bloggar....  :)
Läsarantalet har sjunkit massor sista månaderna, men faktiskt så gör det inget.
Jag bloggar för mina närmaste, resten ser jag som "bonus"
Jag är nöjd med 50+, som det ligger kring nu/dag..


I Fredags var vi på släktträff (CHs släkt) på gondolen !
Alla åt julbord, och alla blev proppmätta :)
Mycket trevligt !!

Arvid sov då hos sin moster (alltså min syster) !!
Det gick kanonbra, så klart :)
Arvid o Emma lekte, och Winston med..

På lördagen hade jag o CH sovmorgon, sen åkte vi å hämtade hem lillfisen...
På eftermiddagen var vi bjuna på middag hos Peter, Sandra o pojkarna!
Mycket trevligt och gott.

Igår var det Jultema....
Först åkte vi in till kungsträdgården, där var det julmarknad...
Sen vidare mot skarpnäck, där var det Tjeckiskt julfirande !!

Så där ja.. då vet ni det... bilder !


Farfar, Arvid och farmor :)


Farmor hade fått sig en Coca-cola av Colatomten.. Arvid tordes inte..


Jag sa "Se glada ut".. tycker att dem skötte sig ok... :)




Arvid och pappa tittar på NKs skyltfönster!



Arvid, farmor o farfar tittar på egyptfönstret....



Mina charmiga pojkar ;)




Farfar Claes bjöd oss på Tjeckiskt julfirande !!




Arvid klonade sig.... farfar visste inte vad han skulle ta sig till !!
Två Arvid.. oj oj oj....



Charmören Arvid träffade en tjej...

Dem stod och småpratade....


Sen sa hon "sKa vI dAnSa"   Arvid sa "jEs BabY"...




Arvid verkar tycka att jag är lite pinsam som fotar .. hihi...





Efter ett tag så bytte han upp sig....




När tjejerna inte längre ville dansa, så dansade han även med pojkarna :)




DANSFILM!




Tomten kom också.. men inte ensam! Med sig hade han Ängeln och djävulen!!
Mycket lustigt tycker jag,
ängeln gav barnen choklad.
Djävulen gav vissa barn en bit kol !?!? (riktigt kol så dem blev svart!!)

Efter några minuter så byttes detta mot godis...
(Vissa barn kan säkert bli riktigt rädd för detta. hehehhe)




Jag är sååå lyckligt lottad! En liten prins, och en stor :)





Tjo och tack för idag !! :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits