Uppdatera kanske...

Halloj !

Söndag idag.. japp japp.

Arvids inskolning:

Går som förväntat, mycket bra!
Han älskar att vara på dagis, älskar de andra barnen o fröknarna :)
Han somnar snällt, i fredags tog det 3 minuter!!
Han äter !

Nu i veckan kör vi fullt ut! 07-17 ! Shiiit...  Kan ändras liiite typ 07.15- 16.45.. beror på tåg osv.
Men så länge han inte misstycker så kör vi på det..


Helgen:

I fredags var vi bjudna hem till svärföräldrarna på middag!
Mumsig Tacos... mee liiiiike !!
Arvid fick färskpasta m. köttfärssås, mums sa han!

Igår var Arvid med farmor o farfar från 11-16, himla skönt för mamman o pappan.
Vi åkte in till stan o käkade, å tittade lite i butiker.
Vi åt faktiskt på samma ställe som jag åt lunch på i Fredags.
Tokigt goda burgare där.... :)
Jag åt en med bacon o ädelost... ! Bästa burgaren i mitt liv!
Sen hämtade vi lillfisen o direkt ut här hemma.
Föreningen hade 50års jubileum! Mkt trevligt :
Arvid lekte jättemycket med grannkillen Matas.



Idag har vi städat lite här hemma, Arvid sover nu..
när han vaknar så skall vi få besök av Matas o hans föräldrar !


lite blandade bilder....

Mums!!




Inne på stan träffade jag o CH en igelkott ! Mitt i city !!



Och 30 sekunder senare hoppade en liten kaninbebis förbi!!




BusArvid igår kväll... behöver verkligen klippa sig!!!




Arvid och grannen Matas igår kväll =)





Nu åter till livet !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits