"Imorgon ska jag sova tills jag vaknar"

Igår sa jag till en kollega:
"Imorgon ska jag sova tills jag vaknar"
Han skrattade och frågade om jag inte alltid gjorde det :)

Det jag menade var såklart att jag skulle sova tills jag vaknade utan att ha ställt klockan eller blivit väckt av prinsArvid :)

Har sovit för lite denna vecka.. (konstigt, borde varit tvärtom)
När jag var på stan o drack öl m kollegorna så såg jag ett skyltfönster m uppstoppade djur.
Jag tvärstannde och sa
"Oj, är dom här levande"
Skratt så klart..
Det jag menade var om de varit levande eller om de var tillverkade!



Vaknade utvilad vid 10.00.
Idag väntar:
* Shopping till Arvids kommande dagisstart
* Dammsuga o torka golven, damma o städa
* Rensa garderoben (någon har lagt in för små kläder i den!!)



Ja.. det var min plan.. :)
Vad ska ni andra göra idag då?





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits