Bilder från förr !

Halloj :)

Jag har massa bilder på facebook som jag inte bloggat.
Satt och tittade på dem nu, och kom då på att vissa faktiskt inte har facebook.
Konstigt, men sant!

Så här kommer lite bilder från förr :)

Jag och mitt älskade "lilltäcke"


Ser ni att buset bara lyser... kanske därför Arvid också är en buse :)

Kunde visst se snäll ut också :)



Jag och syster ! :)


Undrar hur länge jag grät innan jag fick låna luciakronan av henne...


Syster och jag :)   Otroligt fina kläder! :)



Kusin Jenny, jag och syter :)   Så himla fin bild, förutom att jag surar .. hehe


Fotograf: Morgan Sjölander (tror jag?)

Mohahahhaa !! Mamma, Jag och syrran !!!



Farmor, farbror Hasse, Pappa, Syrran, jag, Mamma o kusin Sofia :)



Kusin Maria, Mamma, Syster, Pappa och Jag hemma hos farmor.



Ante, Syrran, Johan och jag i Danmark, bowlingresa!



Mamma, Lipton och jag på GrönaLund!



Jag och kusinen Benita äter risi frutti under en fisketur i mälaren :)



Jag och Linnea, så himla najsiga kläder .. hihi...
Linnea var lite arg för att jag hade godispåsen på bilden!!!



Denna bild alltså.. hehe..
Sitter inklämd i ett bowlingskåp!  Skåpen är inte stora kan jag berätta!!!
Men vägde väl liiiiite mindre på den tiden, och var även lite mer böjbar :)





Ska kika om jag ev. hittar fler bilder att lägga upp senare :)

hej hej





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits