veckan som passerat...

God morgon ! Eller förmiddag...! (Välj själv!)

Vi har varit förkylda, uffa. inte skoj alls...
Arvid har haft feber, eller egentligen en dubbelfeber.
Dels från förkylning, och dels från sprutan som han fick förra veckan...

Nätterna är jobbig för lilleman...
Jobbigt när man vaknar och vill ha nappen, men inte kan ha nappen pga täppt näsa :(

CH har också varit dyngförkyld i ca 1 vecka. men börjar nu bli friskare..
Jag blev förkyld för typ 3 dagar sen, och är fortf. risig..

Onsdag o Torsdag var jag i Lidköping!
På Onsdagen packade jag ost !! roligt och lärorikt!
På kvällen var jag och fyra kollegor ute och åt middag på Harrys!
Trevligt och gott :)
På torsdagen sammåkte jag med en kollega, även det var lärorikt!

Kom hem vid 20-tien på Tordags.... som tur var så var Arvid vaken :)
Igår Fredag var det kontorsjobb, sen hem till pojkarna.
Svärmor o svärfar var snäll och bjuppade på pizza igår kväll.mums!

Nu är CH o Arvid ute på en promenad, själv ska jag städa o plocka..ska bara blogga färdigt först...

Lite bilder som jag tror att jag inte bloggat förr...

Denna bild fick jag som MMS när jag var i Lidköping !!
Arvid fick en hel chokladkanin av pappan...
Lyckan var total !!! Dock så orkade han bara halva öronen.. hihi..



Middagen på Harrys i Lidköpig. mums!




Min finfina cykel!



Snyggaste Arvid!




Nej.. nu måste jag göra någon nytta !!

kram o hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits