Världens bästa lillfis !

Hej hallå !
Ville bara säga att våran lille Arvid är duktigast i hela världen !!

I Måndags var vi och köpte en ny säng till honom...!
Nu sover han alltså i en "storpojkssäng" !!
Vi lägger honom i sängen, ger grötflaska... sen säger vi godnatt och går ut.
Ibland kommer han upp springandes en gång... men oftast inte alls.
Han är såååå duktig !!

Älskade lillfis !!

Jag jobbar på vardagarna, kommer hem kring 18.. då är det en timmes bus med Arvid, sen är det sovdags..
På helgerna hinner vi busa mer. Tråkigt att träffa sina prinsar så  lite på vardagarna.. men men.

Nu är CH och spelar tennis med Peter. Arvid sover..
Ska hoppa in i duschen, sen blir det ipodsurfning i sängen istället..

Natti natt !

Bild på Arvids säng ( eller iaf en likadan... )







Postat av: Camilla R

Hejsan !

Nicole fick också en likadan säng nu i helgen.

Jag får lägga mig där så hon somnar, men sen sover hon där på nätterna. Ville ju inte sova i spjälsängen, tror hon kände sig instängd. kram

2010-04-08 @ 09:24:31
Postat av: Farfar Claes

Jag håller med. Arvid är bäst.

Farfar Claes i Skåne kl.01.00 på natten efter att ha tapetserat klart tvättstugan

2010-04-10 @ 01:37:18
Postat av: Farfar Claes

Här är farmor Jag vill ha uppdaterad blogg

och det vill jag ha nu!

Kram från farmor i Skåne

2010-04-10 @ 19:44:11
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Grötflaska? Vad innebär det? Verkar intressant:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits