Tiden går fort nu... !

7 veckor !!!
Ja, kan ni förstå...!!! Jag har redan jobbat 7 veckor på Delimo :)
Trivs superbra, trevliga arbetsuppgifter och mkt bra arbetskamrater !

Ikväll är vi barnfria .. och vet ni vad vi gör???!!

Vi VILAR ! vi gör INGET. Vi njuter av tystaden och lugnet :)
Föräldrar som först klagar på att dem aldrig få sova, och sen när dem har barnvakt, bara partar och inte sover då heller... då tycker jag inte synd om dem alls. snarare att dem är puckon som inte passar på att vila !!

När vi hade lämnat Arvid hos farmor o farfar så åkte vi och käkade på "korfu kolgrill"
MYCKET MYCKET GOTT... Mmmmmm.....
Sen hem.. hem och däckade... fy fan va skönt att göra precis INGET... WWooooo...


Nu lite bilder på världens finast !

Arvid fick igår nya fina skor av oss.
När jag o Arvid var på IKEA så hade farmor o farfar varit förbi med en sommardräkt till Arvid.
Sjukt söt ! TACK TACK TAAAAACK !!!!

Trött kille vill inte som mamma villl....



okej då... mutor funkar alltid !!




Så underbart sötast i hela vida världen !!!



tuff tuff !




Nu ska jag fortsätta att njuta av tystnaden och lugnet !

Tjoooooo.....




Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Häftigaste skorna!!

Nej Oliwer äter inte på natten, han sover oftast (senast) kl 20.00- 07 ca:)



Har msn på denna mailadress:)

Postat av: Emma

Stiliga pojen, å stiliga skor..

Hoppas ni ha de bra nere i 08 området..:)

2010-04-19 @ 01:21:32
Postat av: Angelica

Skor och fullt påklädd kl 07 på morgonen det är inte illa det :P

2010-04-20 @ 21:09:35
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits