Lördag, Ostbricka och arg lite Arvid...!

Hej halloj.
Då var det lördag.. och snart Söndag.... tiden går fort.

Idag har vi hunnit en hel del.
Först städade jag när pojkarna var på promenad.
Sen åkte vi och kollade efter en matta. . hittade dock ingen snygg.
Kollade även på annat.. men knappt någon shopping.

Kom hem vid 17. och vid 18 hade vi bestämt att svärföräldrarna skulle komma hit på ostkväll !
Massa goda ostar har vi käkat !!! MUMS.
Druckit lite vin och annat gott.. mums!!!!!

Nu bilder:

Pojkarna idag i lekparken!



Jag kan flyga, jag är inte rädd....



Mina prinsar!



Tog en liten promenad..



Vackraste ute på en skogstur...



Lång som en stång...



Räknade bollar också...



När vi skulle kolla efter en tvättmaskin på Electroluxhome så hittade Arvid annat skoj.



Kollade på en mkt intressant film........





Nu ligger svärmor och sover i soffan..
Svärfar och CH kollar på en film...
Själv funderar jag på att sova.....

Natti och kram och hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits