Ännu en härlig dag har passerat !!

God kväll :)
Idag har jag haft en toppendag!

Vaknade vid 06.. (pga sonen som ville upp då)
Lekte o åt frukost...
Vid 10 sov han tuppis..
Sen 12 så åkte ju pojkarna till stan för att kika handboll, o då blev det städning för mig.
Sen hämtade jag pojkarna 16.00 på stationen, och då åkte vi direkt till svärföräldrarna för att äta grillat!!
LYYYYYXXX med grillat ! Mums !

Nu kommer maaaassa bilder !!!!

Vi börjar väl med dagens käk!
Köttiga korvar av tre olika varianter, fläskfilé, surkål och tjeckisk potatis!

Jag säger MUMS! ...dock inte till surkålen.. där jag säga nej tack :)
Gillar ni surkål??

När jag skulle städa så märkte jag att vi haft en konstnär på besök...............




Arvid skulle idag testa om det verligen var springskor som han hade på fötterna..


Om någon undrar... JAAA... värsta bra farten..han var inte still 1 sekund..


Myyyyycket spring blev det...




Har ni träffat Toker?!



Toker och Tokfarfar :)



hej hej!



Farmor o farfar hade hittat igen CHs gamla trehjuling !!! KUUUUL! !!!



Så söt så att det nästan gör ont....




Man lämnar Arvid själv i typ 1 minut.. ocg givetvis så hittar han på bus !!
Vad säger man ? Kan man bli arg... näää ;)





Idag har jag kommit fram till att Arvid är "skrytsnygg" !
Inte bara söt som de flesta barn.... utan just precis skrytsnygg !
Ruskigt stolt över att ha ett så estetiskt korrekt barn :D

Kram å gonatt !




Postat av: Modern..

Men HALLÅ..med en sån MORMOR..då förstår alla..arvsanlag kallas det..alltså..snygg mormor=snygg Arvid..

2010-04-18 @ 21:49:06
Postat av: mli

Jag ÄLSKAR surkål :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits