Platt toalettrulle och tuffa killen !

Halloj !

Har blivit klent med inlägg idag, skyller på att jag är klen idag !!
Matförgiftningen satte sina spår på mig.. har knappt kunnat lekt eller busat m. Arvid idag :(

CH och Arvid åkte iväg till drakborgen, så att jag skulle få sova lite, tack tack :)
Så här tuff var Arvid när han och pappan skulle åka iväg och busa.

Vägrade kolla in i kameran, men men.. lika tuff iaf !!




Jag sov 1 timme när pojkarna var och busade, sen duschade jag och kände mig piggare.
Lyckades äta ½ portion mat också.. riktigt gott.

Vid 17-tiden åkte vi till Ekens Förskola, som hade öppet hus.
Arvid tyckte att det var spännande !!!
Han träffade även sin kompis Filip där !

Arvid och Filip provlekte lite med sakerna...



Arvid gillade verkligen lilla lekhuset ...





Måste även berätta en sak från i går natt...
Jag var ju och kräktes ca 20 gånger...
CH hörde att jag gick in en gång, men hörde även att jag inte kom ut...
Han gick och knackade på, jag svarade inte.
Han bankade hårt på dörren, men inget svar...
Då låste han upp med en bordskniv....
Där satt/halvlåg jag bredvid toaletten, på våran förpackning med toalettrullar !
Sjukt läskigt att jag svimmade inne på toaletten, jäkla tur att CH hörde det !!!

Så här ser våra toalettrullar ut nu, design a lá Frida !




Nu var det slut för idag, dags att sova.
Imorgon är det jobb hela dagen lång !

Natti natt /Frida !




Postat av: jennie

Men Frida, låser du alltså toadörren när du springer upp matförgiftad mitt i natten i ditt hem när du ska kräkas...? Ska det va nödvändigt det? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits