Komma ikapp...

God kväll !

Idag har jag arbetat....
Carl-Henrik o Arvid har busat hemma och busat på drakborgen.
Efterlyser pappalediga pappor för aktiviteter Onsdagar & Torsdagar !!!
Visst borde det finnas några?

Tänkte jag skulle blogga våran stockholmstripp!

När jag kom ner till Stockholm så mötte CH o Arvid mig !!
Arvid sken upp och kramade mig, han tog på mitt ansikte, skrattade och kramades.
Det såg ut som om att han inte riktigt förstod att det var på riktigt :)
Så underbart att han blev så glad :)

Vi tog T-banan till Sundbyberg, där vi träffade farfarClaes!

Tillsammans med farfar åt vi på en kinarestaurang!

(sorry, jag vet att man ej skall blogga mat.. ser mest äckligt ut.. sorry)

Farfar var glad :)



Sen begav vi oss "hem" till Viksjö... första stoppet var Ica...
Arvid fick för första gången prova att åka i en shoppingbil !

Spännande !! Och man måste koncentrera sig....



En dag var vi hos "farfarmor" (CHs farmor) Hon bjöd på supergod mat !
Arvid och farfarmor spelade på div. köksredskap!



Farfarmor hade en lustig telefon tyckte Arvid...



En annan dag var vi och hälsade på hos Arvids kusin Emma, och Elin och Simon så klart!

SötEmma i rosarummet!



Emma vilar i sängen...



På begäran låtsat Emma sova.. :)



Jordgubbsvila...



Hur söt kan man vara?




En annan dag så hade vi bestämt träff med
Heidi, Robert och Elias !!!
Jag och Hedie har pratat via våra bloggar och på MSN länge, men aldrig förr träffats!
Superskoj att äntligen få ses "IRL" !!!
Vi fikade och busade på Kulturhuset !

Första mötet !



Arvid framför Krakelspektakels hus.. (eller? vems hus är det egentligen ??)



Heidi, Elias och Arvid :)



Elias i mysrummet :)



Arvid och "baba" i mysrummet :)


Ruskigt snygga killar jag har !!!!!

Elias och Robert på väg ut från mysrummet !


Arvid upptäckte rätt snart att det är superskoj att diska....


Så han diskade......


...Och diskade.....


Och när allt var rent, så slaskade han ner det för att sen diska igen....


Sen fick han damsällskap i köket !!


Söta tjejen gjorde middag till Carl-Henrik :)


Återigen, tack för en mycket trevlig dag !!
Det får vi verkligen göra om :)



Innan vi åkte hem till sundsvall så åt lilla familjen på Kinarestaurang...


Farmor följde med och vinkade av oss vid tåget!




Det var alla bilder för nu...
Jag tror att CH har några i sin mobiltelefon, men eftersom han är på träning,
så återkommer jag med dem sen.. typ imorgon!


Nu skall jag återgå till garderobsrensning....


//Frida !




Postat av: Heidi

TACK själva för i lördags..Det va riktigt super skoj och som sagt måste vi göra om flera gånger =)

Postat av: mli

duktig han är o diska, han var ju duktig på babysången med det också :) Hoppas det håller i sig! ;)



Johan är ledig ons-tors varannan vecka, gubbarna får sammanstråla då!

2009-09-09 @ 22:42:09
URL: http://mlish.se
Postat av: Elin

Om en månad är Robert föräldraledig , kanske vi ska tussa ihop honom med CH då?



Hoppas det känns bra att jobba, själv pluggar jag till maj!



/Milko-Elin

2009-09-10 @ 07:48:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits