Jobbar och umgås med min familj !

Hej !

Då har jag arbetat idag igen...
Eg. så jobbar jag Onsdagar och Torsdagar...
Men denna vecka blev en spec. vecka. så även nästa vecka.
Nästa vecka kommer jag att jobba Tis + Ons +Tors.
Tyvärr ingen babysång för mig då alltså.
Detta för att jag inte har möjlighet att arbeta v.39..

Dagarna på jobbet går bra, jag vet ju att Arvid har det superbra med pappan :)
Visst, självklart skulle jag hellre vara hemma med fisen o storfisen.. men men..

Varje dag som jag kommit hem från jobbet så blir Arvid superglad!!
Han ger mig verkligen en kram, en sån där bamsekram :)
Och sen så känner han på mig i ansiktet.. sötpropp !!

Idag har CH och Arvid varit hemma och busat, och städat =)

Jag kom hem från jobbet 16.15
Klockan 17.15 åkte CH till sitt jobb.. kul va ;)
Vi träffas inte så mkt nu, men det kommer tid för det också...

Jag och Arvid har busat sen jag kom hem!
Han har varit på sitt bästa humör, taack underbara son!

Nu har han dock sagt god natt och gått och lagt sig för kvällen..
Han gnällde endast ca 1 minut idag vid nattning.. sen kurade han ihop sig nära mig och somnade.

Nu är det IDOL om 30 minuter.. najs !

Återkommer/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits