Hur vill du att din kudde skall vara?

Ja, då var det dags att skriva om dagens "icke familjära ämne"...

Dagens ämne handlar om kuddar....sovkudde alltså.

Jag vill helst ha en kudde som är rejält tilltuffsad ..
Den skall inte vara helt platt, inte fluffig... utan perfekt ;)
Helst skall stoppningen blivit ihoptryckt till bollar !
Och så vill jag ha en extrakudde också, den ligger framför mig när jag sover!

Carl-Henrik föredrar en kudde som är tjock som en boll och har rejält med fyllning...

Hur vill du ha din ? Och hur många kuddar använder du på natten?

/Frida




Postat av: mli

Jaa alldeles för länge! Jag tvättar nästan alltid mitt hår varannan/varje dag. Kila hare nog aldrig gjort för mej..



Jag sover med två platta kuddar :)

Postat av: sparriz

läskigt att svimma! Jag vill sova med två platta mjuka kuddar:)

2009-09-17 @ 09:03:56
Postat av: favvosyrran

vill ha två lagom puffade kuddar under huvudet, en bakom ryggen och en ganska stor puffad mellan knäna :)

2009-09-17 @ 10:28:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits