Halloj !

Tänkte att det var dags att uppdatera...
Tyvärr har jag inga bilder.. har inte blivit så mkt fotat sista dagarna..

Hela familjen mår nu bra !
Arvid har fortf. inte fått tillbaka aptiten, och hans mage klarar inte av all mat än.
Men tack gode G att vi "är tillbaka"...

Natten var väldigt jobbig för Arvid.. han var hungrig, men ville inte äta.
Han kräktes en gång, men det tror jag var för att han blev så arg.

Idag har CH och Arvid varit på Handbollsmatcher. 2 st såg dem.
Jag fick då lite egentid, och passade på att storstäda ;)

Arvid sover, och nu skall jag och CH lägga oss i sängen och se en film...
Undrar vem som somnar först .....

Lovar att blogga med bilder imorgon !


Blev en bild iaf.. men den har jag ju bloggat förr. men bättre än ingen bild..




Postat av: mli

Skönt att ni börjar komma tillbaka! Hua, stackars lilla Arvid! Jaa, jag tycker faktiskt mest synd om honom! ;)



Drakborgen, fredag 25 sept, vid 12-13, sugen? Tänkte en än gång försöka dra ihop nå styckna.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits