En fråga till er....

Hmm.. nu blev det tätt mellan inläggen...

Jag kom att tänka på en sak...

Finns det några av er läsare som har "gemensamt täcke" med sambon?
Alltså ett sånt där stort täcke som täcker hela sängen....

Jag skulle aldrig klara att behöva dela mitt täcke med någon!!!
Mitt täcke vill jag ibland ha på kroppen...
Ibland framför mig som en korv...
Ibland vill jag bara ha det på nedre delen av kroppen...
Vem fan vill dela sitt täcke?!?!?!?




//Frida !




Postat av: Karin

NEJ TACK!!! Det verkar varmt, klissigt, och ush NEJ säger jag bara. Vet att moster och hennes man delar men jag förstår inte varför. Dessutom verkar det en hel vetenskap att få på täckpåsen när man byter i sängen.. :O

Postat av: mli

När jag bodde hemma så hade jag ett stort täcke, men jag och Johan kunde inte ha de tillsammans länge, fy och usch vad hemskt!!

2009-09-13 @ 21:22:23
URL: http://mlish.se
Postat av: karla

hahahah håller med!! jag och peter har varsin fyfan för o dela!!!! :P:P

2009-09-13 @ 21:30:18
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: jennie

I det här huset delar vi på ett stort täcke, UNDERBART!!! I love it! :)

2009-09-13 @ 21:58:05
URL: http://amfora.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men det är jätteskönt att ha ett sånt stort täcke själv. Man kan ligga hur som helst och ändå ha täcke över hela sig. UNDERBART! :)

2009-09-13 @ 22:05:44
Postat av: pernilla

skulle aldrig kunna dela.. bläh! ligger gärna nära men då vill jag ha lite täcke imellan :)

2009-09-14 @ 07:27:05
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Sra

Jag väljer våran säng! =) Med ETT STORT TÄCKE!

Om man sover med varsitt täcke känns det som att man är ovisar! ;)

2009-09-14 @ 19:28:51
Postat av: Piipen

Givetvis ETT stort täcke.. Håller med föregående att det skulle kännas som man var ovänner eller nåt med två.. Har aldrig känt att det blir för varmt eller så heller.. Bara mysigt ;)

2009-09-16 @ 17:12:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits