Dagen i text och bilder...

God kväll !

Vad har vi gjort idag då?
jo vi har firat Nelly som har fyllt 1 år !!!

Klockan 12.00 skulle vi vara där, men blev nog lite sena ... typiskt !
När vi precis skulle svänga in på deras parkering, så somnad Arvid.
Han sov vidare när vi bar honom till vagnen.. sååå trött...
Vi hann fika och Nelly öppnade paketen medans Arvid sov.

När Arvid vaknade så var han fundersam.. vart är jag nu??
Efter ett tag kom han dock igång..

Arvid och Nelly !



Nelly var jätteglad att vi kom och hälsade på... tokigt söt !!



Arvid lånade Nellys pussel.....



Jaha ? Och vart tog pusslet vägen då??? Här sitter jag med en bit.. hmm..



Då kan jag ju lika gärna passa på att smaka lite...



Sötast Arvid är sååå söt i sin nya fina skjorta :)



Efter ett tag så tyckte Arvid att Nelly blev lite våldsam.. (vilket hon inte var...)
Arvid blev otröstligt ledsen.. bara att ge  upp...
Vi åkte hem efter ca 2 timmar med fika, TVspel och trevligt sällskap :)

Grattis igen söta Nelly !!





När vi kom hem så var det dags för Carl-Henrik att åka och arbeta.
Jag och Arvid gick ut och lekte lite i lekparken här nedanför..

Vi gungade....



Och så lekte vi med hästen...


(jag tror att han gick ca 30 varv runt hästen.. lika roligt varje varv....)


Efter leken gick vi in, Arvid var trött, så vi duschade sen var det sängen...
Han somnade på ca 2 minuter.. skönt tänkte jag... MEN...
Efter 20 minter vaknade han.. ARG och otröstlig.
Eftersom han sov i våran säng och jag skulle göra en flaska till honom så bar jag honom till hans säng..
när jag kom in med flaskan så sov han !!!

Han måste ha tyckt att jag var seg... haha...
Men efter 10 minuter så vaknade han.. denna gång.. Ännu argare !

Så då kollade vi på bilar genom fönstret. lekte på rummet och tittade på teletubbies.
20.45 så bar jag in honom på rummet, berättade att det är natten nu..
När jag släckte lampan, så släckte han ögonen... sötnos... :)


Nu skall jag göra en snabbrunda och plocka lite..

Sen ska jag soova... eller iaf. försöka !

Natti natt //Frida !




Postat av: jennie

Den utomordentliga Lilla vagnväskan säljes för sisådär en femtilapp! :)

Postat av: jennie

Då bokar jag den till dig! :D



KRAM på er!

2009-09-14 @ 22:18:34
URL: http://amfora.se
Postat av: emmy

sååå söta bilder:) och en fin blogg.. kolla gärna in min:)

2009-09-15 @ 23:51:44
URL: http://emmyalexandrafs.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits