Barnkalas, barnklädesbytardag och en promenad !

God kväll !

Idag har det återigen varit fullt upp :)
Dagen började med en sväng på Birsta...
Sen hem för att låta Arvid sova 1 timme..
När han sovit 1 timme var det dags att vakna och åka på kalas..
Arvid ville INTE vakna.. så jag fick ta av honom kläderna, byta blöja och sätta på kalaskläderna medan han sov!!
När jag knäppte översta knappen så vaknade han, överlycklig :)

Tea var så söt i sin fina kalasklännig!!
Massa kända ansikten på kalaset, från babysången, kul !!

Kalasfina Tea och Arvid !



Var svårt att få kort där barnen ville kolla in i kameran.....



Matilda, Tea och Arvid !



Arvid lekte på Teas rum... kul med nya leksaker :)



Tina hade gjort massa gott, men Arvid den token, han gillade osten på kexen bäst ! :)




Vill du ha skoj, kom till Enjoy... !


Snart har Arvid vuxit i sin Enjoytröja.....


Vi hade det jättemysigt på Teas kalas ! Tack snälla för trevligt sällskap och gott fika!!


På vägen hem från kalaset kom jag på att det var loppis i Hagaskolan...
Vi svängde förbi, och som tur var så var det öppet!
Hittade dock endast ett plagg, en skjorta till Arvid! 20kr.. bra pris :)

På vägen från loppisen kom jag på att det var matdags...
Vi åkte till bowlinghallen, eftersom pappan jobbade idag!
Arvid åt en hel korv + ½ pannkaka!! Bra jobbat.

Sen åkte vi hem och busade en liten stund...
Arvid var trött, men kom inte till ro....

Så då åkte vi tillbaka till bowlinghallen..lämnade bilen där och jag och Arvid tog en promenad hem.
Skönt att komma ut en sväng.. Arvid somnade på vägen hem.. och sov vidare när jag bar upp honom till sin säng.


Massa text blev det.. sorry.. åketråkaktigt av mig...!

Nu skall jag slötitta på TV o internet!

HEj å hå /Frida!




Postat av: donia saleh

Gud vilken sööt blogg!

Allt bra?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits