Arvid struntar i barnböcker, han g

05e4ae0da54515bc8e2c1aabe3c76137.png

Arvid struntar i barnböcker, han går direkt på mammas böcker i stället . . .





Postat av: dess

Hade inget att göra och insåg att du startade din blogg för ett bra tag sen. satt mig och börja läsa. vad roligt det var! Var kul att läsa att du skrev på rim=) se ditt fina pepparkakshus. läsa om sthockholmsresan och allt=) ska läsa klart några månader till tror jag!

Postat av: dess

jag kommenterar här då jag inte kan kommentera ditt senaste blogginlägg=/ Ja det finns ju ingen anledning men kul att du hållt dig till samma ställe hela tiden=)



Haha att du orkar. jag som bara klagar och skriver om konstiga saker=) men kul att du läser. jag läser din ofta haha=)



Du har föresten gjort min kär nu!! Haha det roliga är att jag inte vet om du var en gnutta ironisk;) Men Thea och Frida var ju så gulligt ihop ju!

2009-09-11 @ 21:27:20
URL: http://dessthea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits