Ang. Loppisen !

Hej igen...
Än så länge är vi 7st som sagt att det finns intresse av att sälja på en ev. loppis!
Kul !!

Tror dock att vi bör vara några fler....
Så min uppmaning till er är nu att sprida budskapet !!
Be folk ni känner titta i garderober, källare och dyl.. kanske finns fler som vill vara med!

Säg åt dem att höra av sig till mig, antingen via epost, kommentar här eller telefon.

När vi kommer upp till 15 st så bokar jag ett datum !!

Hej hej !

Använd gärna denna bild om du vill "ragga" fler säljare  :)




Postat av: Anna

Tyvärr... Johans syster tog med sig 4 svarta sopsäckar med massa bebbekläder och annat sist hon var här ... Så inget att sälja tyvärr ;( Annars är det en toppen idée!

Postat av: dess

Nu har ja satt ut "reklam" i min blogg så får se om någon fler nappar.



har bestämt mej att blir det av och jag är ledig så säljer ja gärna.

2009-09-29 @ 09:12:26
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är faktiskt jättesugen!! :D Har en del att sälja. :)

2009-09-29 @ 18:34:34
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag kan gärna tänka mig att vara med om det finns mer intresse!

2009-09-29 @ 19:17:04
Postat av: Frida

Jag ställer upp. Har massor med kläder som inte vart såld efter klädbytardagen på vibackeskolan. Samt gåstolar, babysitter och hoppgunga.



Länkar om det i min logg då jag vet att flera av mina vänner också har saker/kläder dom vill bli av med!

2009-09-29 @ 20:19:39
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits