10 blöjor på en natt........

"God" Morgon.....

Har ingen ork att vara rolig, eller speciellt skrivsam.

Igår när jag var på jobbet så fick Arvid magsjuka !!!!
Detta fick jag veta på em, så jobbade därför färdigt, och undvek att berätta för dem. stackarna.
(Linda, hoppas nu att ni klarar er alla ni på jobbet !!!!!!!!)

Arvid kräktes i härliga fontäner över sin pappa hela dagen lång....
Och på mattan, och i sin säng, och i våran säng.
Så pappan tvättade, och städade, men innan han var klar, så hade Bebisen kräkts ner allt igen.

När mamman kom hem så var pappan helt slut, bebisen med.
Mamman försökte vara rolig, bebis skrattade iaf. åt mamma... :)

Vid 19.00 slocknade pappan och bebisen.
Vid 23-tiden får även CH "besked" om att han drabbas av magsjuka !
Som tur är så hade då bebisen slutat kräkas, men innan han slutade så hade han sett till att hinna
kräka ner ALLA påslakan och lakan.
Natten tillbringade pappan på soffan (ja, och badrummet)
Bebisen och mamman har sovit i sängen, men bara i 30 minuter åt gången, för sen har bebisen skrikit
på vatten. eller så har bebisen bajsat. eller så har bebisen låtsas att han skulle kräkas.

Hemmet är uppochner.
Bebisen är hungig, men får inte äta. bara liiiiiite nyponsoppa & vätskeersättning.
Pappan sover.
Mamman är sjukt trött....

Må detta gå över snabbt snabbt snabbt....!



Och hur var det nu med mig då?
Enl. Sjukvårdsupplysningen, så tror dem iaf att jag hade en matförgiftning.
Men säker kunde dem inte vara, kunde även vara magsjuka, men mer troligt matförgiftning.
Innebär det då att jag också skall få Arvid o CHs magsjuka ?!?!??!?!



Återkommer ..... /Frida.. zzzzzz....




Postat av: sparriz

vilket elände! Hoppas ni kryar på er snart. skickar massa styrkekramar

2009-09-18 @ 09:46:33
Postat av: Linda s

Oj oj, det där lät inte bra. Hoppas ni blir pigga och krya snabbt.... så konstig jag känner mig i magen helt plötsligt!

Postat av: Jenny L

Hoppas verkligen allt tar slut nu när det gått laget runt. Krya på er!

2009-09-18 @ 11:51:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits