idag snöade det nästan (!?!)

Hej hallå !

Då var det Fredag igen då...
Arvid lät oss sova ända till klockan 07.00 idag, mycket uppskattat :)

Hjärngympa på morgonen....




Idag har jag och Arvid varit ute och lekt med Elton o Helene´!
Precis när vi kommit ut så började det regna, men det vart nästan snö..
Barnen packades ner i vagnarna och vi tog en liten promenad..
Kollade in grannhusens lekparker, men insåg att våran är den bästa..

Jag hade tagit med mig kaffe o Té... Vi köpte fikabröd på finstabagarn...
Vi hittade en bänk där vi satte oss och fikade. trevligt att fika ute =)

Blev bara en bild på utflykten...
Pojkarna mumsar på kex !


Tyvärr så ser  båda pojkarna trumpna ut på bilden.. :)


Arvid var jättetrött och somnade redan 17.45 idag.. och då trodde han att det var natt !
Han vaknade till vid klockan 18.45, jag plockade upp honom.. men det gick inte.. ARG!
Så.. vad gör man.. jo, man låter honom så klart sova...
Jag får väl helt enkelt kliva upp när han vill imorgon.. 04.00 ?


Snart kommer CH hem från träningen.. då blir det middag!

Jag o Arvid har inget på schemat i helgen, så om någon vill busa, hojta till !



Trevlig helg /Frida !





Postat av: Helené - Mamma till Elton

Vi hittar gärna på mera bus! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits