Gör ett försök att blogga med bilder...

'Halloj på er !

Nu var det ett tag sen jag lyckades blogga med bilder..
Dels så har jag varit lat, och de gånger jag verkligen försökt, så har blogg.se jäklats.

Idag har jag och Arvid varit hemma hos Evelian o Nelly och myst !
Fikat och busat. Tyvärr var Arvid mycket trött idag...
Det var MYCKET gnäll, men även skrattattacker. :)
Tack för supergott fika som vanligt !!

NU lite bilder.. helt fel ordning.. men men...


Var tvungen att fotas Arvids mat som han beställde på Enjoy...
sååå sött.. Av detta åt han ca hälften.. mat är inte så roligt..



Ibland är det kul att äta.. men då vill han gärna äta själv..




Snabb är han lilleman...
Ena sekunden nere och kollar på gaspedalerna...



Nästa sekund upp och kollar på sätet...




Tänkte även bjuda på 2st småfilmer idag !
Här på första filmen ser ni Arvid leka på rummet.
Han leker gärna med allt hela tiden... så här leker han när han är lite trött...
(noll tålamod som ni ser.. allt samtidigt!)


Och här är det en långpromenad på drakborgen som gäller !
Han går obehindrat nu, dock med armarna rakt upp.. hihi...




Nu ska vi väl se om jag hinner plocka lite här hemma också innan
Arvid vaknar...

Hej hej !




Postat av: jennie

Men GULLIGA Arvid då!!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits