FyndigaFyndarFrida ....

God kväll !

Efter en fråga från Tina så skall jag självklart berätta vart jag fyndade Arvids nya utedress för endast 199kr !
jag köpte den faktiskt på Ica Maxi i Birsta !!! Superfin och kanonkvalité !!!
Alltid kul att kunna göra härlige fynd !!
Måste även återigen passa på att tacka Arvids gammelfarmor Elsie för peng till vinterjacka !!!!
Nu räcker det till mer skoj :)



Arvid är superförkyld... han har det sååå jobbigt när han skall sova, och även vi.
Jag måste erkänna att jag är SLUT... ingen energi.. orkar inte vara rolig och glad i detta inlägg.. :(

Arvid tjorvade i ca 3 timmar idag när han skulle sova för kvällen..
Han var APTRÖTT, men VÄGRADE sova....
Är jag ensam om att då känna mig lite irriterad och så kommer tanken...
"Han gör det för att jävlas"....
Sekunden senare tänker jag "sjlävklart gör han inte det, han är bara arg för att han är täppt i näsan"...

Tillslut så somnade han, inte tackvare mig... utan tackvara våran Ipod Touch !
Han fick se Teletubbies tills hans somnade... Ja, visst är jag en usel förälder ;)


Idag har jag och Arvid busat hemma, sen tog vi bilen ner till Bowlingen...
CH skulle få bilen, så jag och Arvid fick ta en promenad hem..
Pga. mina fina knän (som ni sett bild på ) så var denna promenad MYCKET jobbig !!!!
men men.. tillslut var vi hemma iaf.

Elin frågade Vad som hänt!
Jag var stressad, och skulle snabbfixa mig klar...
Småsprang från vardagsrummet till hallen.. TJOFF så snavade jag på Arvids tjocksock!
Pladask rakt på knäna ! Så jäääävla ont....! Arvid garvade... kul....


På vägen från bowlingen så kikade vi in på ToysR´us !
Arvid hade fått en peng av Kjell som han promt skulle spendera direkt.. ;)
Han hittade tillslut 2stycken böcker som han ville ha... :)


Köpte batterier till kameran .. för sista månaderna har jag fotat endast med mobilen.. så dumt !

Tänket därför bjuppa på lite bilder från dagen !

Ett av Arvids favoritställen här hemma...Sitta o mysa på överkastet vårat :)



Övade sin pricksäkerhet...



Lekte med Tigern !



Myser inne i tältet !



Buskillen !


Promenerade till vardagsrummet...



Tittut !!



Har makten över TVdosan... (iaf då pappan inte är hemma )



Fundersam.. VAD har hänt med Tvn????



Öhh ??



Hej då alla fina läsare !!





Imorgon jobbar jag, På Onsdag jobbar CH, På Torsdag jobbar jag, och på Fredag CH..


Nu ropar sängen sen läääänge.

Kram på er !




Postat av: Heidi

Maaaaasa krya på dig kramar till Arvid från oss.Inge roligt när de små e förkylda, jag borde ju veta det om nån =) Kraam till mamma Frida med som verkar behöva det!

Postat av: Angelica

Ajdå!

Såg verkligen ut att göra ont det där! Vill nog inte ens veta hur det kändes just i minuten. Fyy!!

Och lillpojken ser ju ut att vara riktigt stadig på benen nu ju. Sist jag kikade på han från balkongen när ni var på lekplatsen då vinglade han på bra. Men nu verkar det ju gå undan riktigt.

Det går verkligen snabbt! :)

2009-10-27 @ 20:04:32
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits