Bjuden på middag två dagar i rad !

Hej o god morgon.

Jag var rädd att jag skulle få kliva upp mitt i natten eftersom Arvid igår natt vaknade 03.00 0ch sade GOOD MORGON!
Men, jag hade tur :)   07.00 klev han upp (efter klockomställning så blev det 06.00)

Igår kväll var jag och Arvid hembjuden till Elton, helené och Roger !
Vi fick supergoda tacos och trevlig sällskap !
Pojkarna busade, och vi fotade så klart.
Tyvärr är mina bilder så dåliga, att jag inte ens kan publicera dem !!!
För bilder, besök
Helenés blogg !

Tack för mat o sällskap !



idag skall jag o Arvid till min pappa och äta middag... :)
Det gäller att bjuda in sig själv, eftersom CH inte är hemma o lagar middag ..hihi.


Nu ska jag försöka lura i Arvid lite frukost...

//FRida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits