Ang. Loppisen !

Ja just det ja.. !

Loppisen... !

Det var ett stort intresse att medverka, och det är kanonbra!
Dock så måste jag medela att det just nu ligger lite på is...
Pga. jobb, och för lite tid :(

Återkommer så snart det lugnat sig lite... !

/Frida!




Postat av: Angelica

Nej!! Jag såg ju fram i mot att få gå på loppis ju :)

Det där får du allt ta och styra upp:P

Men iaf till drakborgspratet nu då.

Så trodde jag verkligen inte att det var så där billigt. Men det måste ha varit dem förra ägarna som var så dyr. För jag har hört att det kostade typ 150 för barn + att föräldrarna var tvugna att betala med:S Men så kanske det inte är nu. För nu var det ju verkligen inte dyrt, med tanke p att det är en hel dags syssla och om barnen gillar det är det ju kanon:)

Jag lär nog bara där och springa jag med när min lille har blive lite större:P Men då är ni ju trött på det så jag får väl hitta mig andra dragborgskompisar:P Thihih

Postat av: mli

Haha du var lite snabb med första kommentaren tror ja ;D

2009-10-24 @ 11:15:11
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits