Vilken underbart fin vän jag har !

Jag satt här i sängen , var lite deprimerad över att ej kunna följa med på dagisvisningen.
Jag hörde att posten damp ner i lådan. men tänkte
"Det är ändå ingen idé att gå ut, jag kan inte få upp posten från golvet"
Så jag låg kvar och var bitter.
Efter 10 minuter kommer dem hem, och kommer in med posten.

Ett paket till mig !!


"Vad är det här??" Tänkte jag...


Öppnade och jag blev så glad att jag blev alldels tårögd !!!!!

2st chokladkakor och ett jättefint kort från
världens bästa Heidi !!


Så himla snällt och fint !




TUSEN TACK VÄRLDENS BÄSTA HEIDI ♥ !!!

MÅNGA KRAMAR//FRIDA !!!!





Postat av: Lotten

Men det var ju hur gulligt som helst gjort!!!

2009-11-07 @ 01:18:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits