Vem behöver sova?

Halloj....

vilken natt alltså.. shit.

22.30 skulle jag lägga mig och sova...
Då vaknar Arvid.. Arg !
och sen vägrade han att sova.. 02.30 somnade han!!!!!!
Och sov då till 06.00.

Då var han givetvis inte pigg.. utan trött trött...
Vägrade somna här hemma. så jag tog till ett gammalt beprövat knep.
Bilen..

Tack gode G att jag har bil och körkort.
Efter 15 minuter i bilen så sov han... och han sov vidare när jag bar upp honom och lade honom i sängen.
Tack sonen för att du sover när man förflyttar dig.

Nu skall jag röja här hemma, för om några timmar kommer svärmor ! :) (och svärfar, men han åker vidare till Stockholm... Svärmor stannar till Lördag! Skönt med lite avlastning...och trevligt m. sällskap!)


Höres snart..

Kram o Hej !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits