Ont...

Hej hej

Nu ligger jag i sängen, med datorn... så tråkigt... !
CH, Arvid och svärmor är på stan, Birsta och Drakborgen. hua .. jag som äääälskar drakborgen :(
Stackars mig, och stackars Arvid, och CH.. Ja. stackars alla !!!!

Natten har varit tung.. mycket värk och svårt att hitta någon vettig sovställning.
Fan, det här suuuuger !

6 veckor med gips.. då hamnar vi alltså i v. 51... och ju är v. 52..
Hoppas verkligen jag får ta bort gipset tills dess...
Blir jobbigt att shoppa julklappar, får se hur vi gör m. det. ställer ev in det.. (kan man det?)
Eller annars får det nog bli nätshopping...

Nu ska jag suurfa lite på Facebook...

Tack för alla snälla kommentarer !

KRAM !!!





Postat av: sparriz

Måste ha läst galet. trodde du bara skulle behöva gips två veckor. 6 veckor är ju hur länge som helst! Usch vad jobbigt för er!

2009-11-05 @ 13:38:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits