Men då var det dags att blogga ikapp då... :)

Men halloj !
Hur gick det här till?
Jag som var så duktig på att blogga.. jaja.. det var då..
Nu har jag letat rätt på lite obloggade bilder.. tänkte jag skulle blogga dem nu !

Pojkarna mina var i Stockholm nästan en hel vecka.. oj så länge det kändes !
Men eftersom jag varken kunde hjälpa till med Arvid eller hemmet, så var det nog lika bra.
Saknade dem så det gjorde ont i hela mig, men eftersom jag vet att dem har det sååå bra där, så gick det bra.

Dem kom hem i Tisdags, och Arvid blev mkt glad av att se mig.. skönt =)

I går och i förrgår har jag varit utanför lägenheten.. usch så skönt.
Inte roligt att sitta instängd 2 veckor..

Iförrgår var vi på Birsta City..!

Vi fikade på Waynes !



Vi kollade på vapen.. mamman sade NEJ...



Arvid åkte rullstol med mig.. :) Mycket kul tyckte han :)



Vi åt på McDonalds...



Och vi köpte ostbågar.. ;)


(Vad var det du sa om det Anna?)


Idag har vi haft besök av Sam och Linnea ! Mycket trevligt :)
Pojkarna lekte, och vi vuxna fikade:)

Efter fikat åkte CH o Arvid till ICA och shoppade.
Sen när dem kom hem så lade CH en mycket god middag !
Pasta m. fläskfilésås..Mums!

Världens finaste kock :)



Arvid satt och kollade på när pappan lagade mat...
Arvid har lyckats få en blåpanna ocg ett stort rivmärke på kinden..
Stackars våran slagskämpe!!

(Han åt, därav det übersmutsiga tröjan!)

Arvid kollde lite på TV... han älskar att klättra upp i soffan och mysa :)



Jag igår kväll.. :)


Vin, ostbågar och päronsaft..


Måste även få visa upp min stackars fot !
Svullen ..och blånaden har börjat vandra ner mot tårna!! hua...



När CH o Arvid var nere i sthlm så hälsade dem på hos min syster m familj !
Sjukt orättvist att dem fick träffa lille Vinston för mig!!



Dem var även på Tjeckis restaurang!
Soldaten Svejk !



Arvid, farfarClaes, Farmors bror Vladimir,
Vladimirs blivande fru Marika, och farmor !



Arvid och farfar på restaurangen!



Arvids Farmors bror Vladimir berättade att han och Marika skall gifta sig i Maj !
Kul !! Nu väntar vi bara på den officiella inbjudan, för plats, exakt datum o likn !!! ;)

NU är det kväll och natt..
Skall bättra mig med inläggen.. minst 1 per dag... !

kram o natt !




Postat av: GeORgE

BeRIt! FiN RUlLstOl. KrAM

2009-11-21 @ 19:36:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits