I Fredags klockan 18.47 hände något mycket speciellt !

Hej läsare !

Sorry om jag varit lite off här på bloggen, här varit fullt upp !

I Fredags så föddes Arvids lilla kusin !!!!
En supersöt prins på 3955gram, 51cm lång :)

Såååå himla söt!!!
Än så länge så har han inget namn, men det kommer snart :)
Syster blir lika förvånad varje gång hon skall byta blöja, "oj, en snopp"
Haha.. kan förstå det efter att ha bytt blöjor på bara flickor :)

Vi och Arvid är sååå stolta över denna lilla söta prins !! :)
Så snart vi får möjlighet så kommer vi självklart att åka och hälsa på !!

Passar på att även säga STORT GRATTIS till Anna & Staffan som i Onsdags
fick en liten flicka ! GRATTIS !!!!

i Fredags kom Arvids farmor och farfar hit !
Arvid blev såååå glad när dem kom :)
Vi busade och lekte hela kvällen, tillslut somnade Arvid...
På Lördagen åkte dem vidare till Barsta, jag Arvid o CH åkte på Birsta.
Barsta, Birsta.. nästa samma.. hihi..


Idag åkte CH och Arvid till Barsta ! Jag skall jobba imorgon, så jag stannade hemma.
Känns tomt här hemma, men jag måste erkänna att det är lite skönt också.
Men självklart så saknar jag dem båda något enormt !!!!!
Dem kommer hem igen på Tisdag!

lite bilder också...
Nähä. fan. jäkla blogg.se.....
Tyvärr så kan jag inte lägga upp de 5 bilder som jag tänkt... bläää.
kanske funkar bättre imogon hoppas jag !!!!!!


KRAM å God natt !!!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits