Hemrullade köttbullar, ökat antal läsare och fundering.

Men hej igen....
Har en känsla av att mina blogginlägg kommer att öka i antalet...

Snart är det middag.. Svärmor har rullat köttbullar, tack snälla!
Nu är hon på Ica och köper potatis, det skall bli potatismos till nämligen. gott !

Jag har märkt att antalet läsare har ökat från ca 60-70, till 100/dag  de sista 2 dagarna.
Tycker folk att det är intressant att jag gjort mig illa? Eller haha..



Funderar om någon av er läsare brutit något ben på kroppen?

Vad hände ? hur länge fick ni ha gips? Vart ni helt återställd sen?



Bjuder på en gammal bild.
Mina fina underbara prinsar
♥ !


/Frida !




Postat av: M A L I N

har aldrig brutit något och det är glad jag för :D

Postat av: dess

Kan ju vara för att det kommer massa upptaderingar vilket är riktigt roligt=)

2009-11-06 @ 19:31:44
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo jag bröt faktiskt av fotknölen när jag var 18. Var på väg hem från Oktoberfesten på natten och bestämde mig för att gå igenom skogen! Det var ju ingen bra ide alls:( Jag var ganska arg på mig själv dagen efter.

Och inget smärtstillande blev det heller eftersom jag var aningen berusad vid tillfället! Jag fick skavsår i händerna av allt hoppande på kryckor. Det blev ju kryckor nästan hela vintern. Även efter att gipset åkt av eftersom foten o benet var så försvagat efter det:(

2009-11-07 @ 10:28:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits