från farmor till mormor....

Hej hej!

Nu har Arvids farmor åkt hem mot Stockholm igen... tåget gick 16.11, så hon är väl typ snart i gävle kanske?
TACK SNÄLLA FÖR ALL HJÄLP VI FÅTT !!!!!!

Arvids mormor kom hit och löste av farmor :)
Roligt för Arvid att få träffa sina när och kära mycket !!
Arvid är verkligen superduktig och jättesnäll hela tiden. Han liksom finner sig i detta, klättrar upp i min famn och ger mig en kram ibland..  :)

Nu är Arvid och mormor på Birsta...
Mamma ringde och sa "Nu luktar det lite konstigt ur Arvids vagn"... hahaha
Tyyypiskt att han skulle utföra sina behov när dem var på Birsta...!!
Men jag har även fått ett till samtal, och nu medelade hon att det inte längre luktade illa ;)

Nu var dem på väg till Coop för att köpa något att äta... ska bli gott..
Idag har jag ätit
Frukost  : Tallrik fil + flingor
Lunch    : Nutrilette

Börjar känna hur det kurrar i magen nu.
Hoppas mamma hittar något gott på coop.


Hoppas även att Arvid somnar snällt ikväll...


Kram /Frida!




Postat av: Johan Nordin

sv: tack så mycket, har kommit i en svacka när det gäller bloggen tror jag jag ska bli bättre


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits