Första måltiden på egen hand ;)

Halloj.

Det dröjde inte länge sen CH o Arvid åkte innan magen storkurrade !
Jaha...
Hoppade ut i köket.
Ner med huvudet i frysen...
Tjo !

Falafel !


Stoppade in maten i micron, och hoppade sen ut till TVrummet och väntade ....
*Pling*
Jaha, nu då... tänkte först stå i köket och äta.. men va fan.. hur kul är det??
Så hur skulle jag då få maten till TVrummet?
Smarta Frida kom på att jag kunde ställa maten på Arvids matstol, och sen
putta den till TVrummet... !

Gud så smart jag är... det tog sin lilla tid.. MEN det gick :)
Maten var riktigt god ! Fräsch och lagom mycket.

Blev lite sugen på kaffe, men hade ingen lust att dricka kaffe i köket..
(och hoppa med kaffe=dålig idé.. även putte på matstolen)
Avvaktar med kaffet tills imorgonbitti :)


Pojkarna har nu iaf passerat Gävle.. Arvid var inte på topphumör, men CH trodde att han
snart skulle somna.. så det var ju bra.

Nu ska jag återgå till en film jag började på innan maten.

Hej hej/Frida!




Postat av: Anonym

Häll kaffet i arvids nappflaska och hoppa med den i munnen!

2009-11-11 @ 22:34:26
Postat av: dess

Eller så får du be någon snäll komma med en sån liten termos som finns på typ biltema. =) Rymmer nog 1 kopp i dom=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits