Blogga ikapp, och skärpning Sjölander !

God morgon.
05.10 var det dags att kliva upp sa Arvid.
Eftersom det igår var pappan som klev upp, så var det liksom mammans "tur" idag... Gääääsp.
Han brukar vara vaken 2-3 timmar, sen vill han sova igen.. verkar dock itne alls trött än.
Jag vill sooooova mer...

Idag skall jag förmodligen få min spruta mot svininfluensan (som jag vägrar kalla "svinis" som alla andra gör)
Skall få sprutan i bilen.. har fått ett nummer till ansvarig på Tottohallen.
Om det finns vaccin när jag kommer, så går en sköterska ut till våran bil och vaccinerar mig.
Tack!

Har kollat igen om lite kort från senaste dagarna..
Fel ordning, men men..

Arvid och mormor har här precis kommit hem från en heldag på Birsta...
Arvid hade massor med energi..... mormorn var dock mycket trött :)



Finprinsen...!



Leker med allt... äter lite på allt.. det är Arvid de...




Igår fick Arvid blodpudding till middag...
Han åt 1,5 skiva !!!  (+ att han till lunch åt en hel burk mat!!!! sker inte ofta...)



För att Arvid skall äta bra, så brukar han själv få öva på att äta själv samtidigt.
Igår var det ju blodpudding, och det är ingen bra övninsmat.. (därav yoghurt)  :)




Han vet hur man charmas.... :)



Förtjust och förskräckt ... haha... Älskade kladdbebis ! :)



Kan tyckas elakt att han varannan tugga äter blodpudding, varannan yoghurt.
Men han gillar det.. och han äter mycket bättre sen han själv får äta något med sin sked
samtidigt som vi ger honom lunchen/middagen :)

Om jag lämnar kryckorna någonstans så är Arvid mycket snabb på att hämta dem
till mig... :)  Sötis...


(Hihi, rätt rolig bild... Arvid har publik... i TVn...)


Vi lekte på rummet innan det var dags att sova igår..


Och Arvid läste en bok :)



Nu börjar sonen att bli trött...
Trevligt.. för då får mamman snart soooova... Zzzz....


Kram /Frida ! :)




Postat av: Heidi

Japps det är samma vampyr bok som Helen jag läser =) kollade på filmen i helgen, alla säger j uatt den e såå bra..och japps jag e fast haha..antingen gillar man den eller inte..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits