Behöver hjälp.. !

Tjo.

Jag tänkte kolla om någon av er läsare kan hjälpa mig..

Jag har MSN på min dator, och dum som jag är så har jag högerklickat på de flesta kontakterna, och bytt namn på er!
Det var typ över 1 år sedan jag gjorde det.

Nu tex. när min syster loggar in, så står det
"syster"
Jag ångrar att jag högerklickade o bytte namn, finns det något sätt att få tillbaka så det istället står det som ni själva för tillfället heter...

Hmm. kanske liiiite yrt, men någon som förstår? :)

/Frida


UPPDATERAR:

HAHA. Jag löste det själv !
Har funderat på detta lääänge, men nu löste jag det.
Så glöm det yra här ovan...




Postat av: Jan-Olof Flink

Helt orelaterat till dina nu lösta problem med msn vilket jag ber om ursäkt för.



Jag ville bara lämna ett allmänt påpekande.



Du har inte skapat någon tråd till dig själv på piratpartiets forum, inför primärvalet.



Mvh



/Jan-Olof Flink

2009-11-14 @ 16:53:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits