Ännu ett paket, snö och besök !

Halloj !

idag vart det klent med blogginlägg...
Har varit fullt upp idag.

Arvid sov tjorvigt inatt, så pojkarna var uppe i 3 timmar mitt i natten ..
Själv sov jag... Lovar CH att jag ska ta maaaassa nätter sen när jag är "frisk"

Efter frukosten och lite bus så hördes ett "DUNS" !!!!
POSTEN !!
Jag vill hinna först, men med kryckor så blir det svårt... :(
CH sprang före... MEN det var till mig!!
Åhhh... PAAAAAKET !!!
Jag äääääskar paket :)

Ett Stort kuvert med mitt namn!
Amelia, Sudoku och kort !



Och GOOOOODIS !



Det var snälla svärmor och svärfar som skickat paket !!!




TACK SNÄLLA NI!   :)
KRAAAAAM!!!!




Idag när jag skulle plocka undan, så upptäckte jag att det låg något i en påse som
jag skulle slänga... stoppade ner handen, och VA!?!?   4st "10Lotter" !!!
Det var i påsen från Evelina !!!!
TACK SNÄLLA EVELINA !  Tänk att jag höll på att missa dem !!!
Vi blev mkt glada,och skrapade lotterna...!
50kr i vinst ! Kanon! Skall bytas mot nya imorgon :)



På eftermiddagen kom Staffan , Anna och deras lilla söta Lena och hälsade på!!!!
Lilla Lena var sååååå söt ! :)  
Arvid var mycket nyfiken på den lilla dockan !
När dockan skrek så visste Arvid inte riktigt vad han skulle göra. sötis...


Arvid var helt slut ikväll, somnade snällt.. tack tack.

Nu är jag helt slut...


Tack alla som fortsätter rösta på mig i Marabous tävling.....
http://www.marabougrimas.se/?ID=3150

Nu= Natt

Kram å hej!




Postat av: familjebloggarna.se

Din blogg är rekommenderad hos oss idag! :)



mvh Familjebloggarna


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits