Ännu en dag avklarad !

Jippie !

Då har även måndagen passerat... ännu en gipsdag att bocka av...
Benet gör fortf. mkt ont mellan varven, men innbillar mig att det känns liiiite bättre ?


CH o Arvid var idag på stan och fikade med Evelina o Nelly. :)
Mycket trevligt hade dem haft !  Bilder hittar ni
HÄR

Söta Evelina o Nelly hade skickat med present till mig :)




(rolig text på kortet... "på benen" ... hihi)

TACK SNÄLLA SNÄLLA EVELINA OCH NELLY :)
Skall precis lägga mig och läsa tidningen !
KRAAAAAM!


Arvid kryper gärna upp hos mig när jag ligger i sängen eller sitter i soffan :)


(Varför han har munnen öppen, kan jag tyvärr ej veta... ser rätt knäpp ut ;)   )

När han inte myser med mig, så hjälper han pappa att hålla rent här hemma!




Igår var Arvid och pappan på drakborgen.. :)




Mina fina pojkar :)




Nu är det läsning som gäller.

Kram o tack för idag !




Postat av: Christine Tillberg

Hej Frida!

Stackare, tycker synd om dig. Måste gjort skit ont, krya på dig snart så vi kan ta lite fika allihopa :) (med Linnea och Agnes)

Kan ju säga att det inte är jag som översätter till finska på Ellis blogg iallafall :) det är Jaris jobb då han både pratar och skriver flytande på finska.



Många krya på dig kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits